امروز: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

EN

درباره شرکت

پاک بافت

شرکت تولیدی پویا کیسه استرآباد شمال با نام تجاری پاک بافت در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی گرگان ۱ واقع در استان گلستان تاسیس گردیده است . این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا شامل خطوط ریسندگی ، بافندگی، چاپ ، دوخت و برش و بسته بندی و تیم مدیریتی ، فنی و تولیدی کارآمد ، با بیش از سه دهه تجربه ، بعنوان بزرگترین کارخانه گونی بافی در استان ، با ظرفیت تولید ماهیانه ۳۲۰تن رول و شش میلیون تخته کیسه مشغول فعالیت می باشد.

با تلاش و همت همکاران عزیز و شرکای تجاری وفادار ، مفتخر گشتیم به :

  • اخذ گواهی علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران
  • اخذ پروانه بهداشت ساخت و تولید از معاونت غذا و دارو
  • اخذ گواهینامه های ISO 9001 – IS014001 , 5S
  • کسب افتخار واحد نمونه کشوری و استانی در سالهای ۹۶ – ۹۷ و ۱۴۰۰

عدم اجراي ساختارهاي نوين و علمي و ارائه مدل مفهومي در اين ساختار باعث ايجاد خسارتهاي سنگين به كليه ذينفعان و سرمايه گذاران اين صنعت شده است. واحد مهندسي فروش پاک بافت (پویا کیسه ) به پشتوانه سالها تجربه و تحقيق و همچنين با بهره گيري از توان علمي، تخصصي و تجربي نيروهاي جوان و خلاق، براي اولين بار دراین صنعت جهت تولید ، چاپ و بسته بندی ، مبتكر مهندسی فروش گردید. که در راستای تحقق اهداف استراتژیک مبتنی بر علم و تجربه مدل مفهومی و زنجیره ارزش را به مرحله اجراء در آورد .
واحد مهندسی فروش پاک بافت (پویا کیسه) از كار گروه هاي تخصصي تشكيل و بناي آن براساس اصول مهندسي ارزش مي باشد. با شعار “کیسه های پاک بافت صدفی است برای مرواریدهای ، گرانبهای شما” را سرلوحه کار خود قرار داده است تا لبخند رضایت را بر لب های صنعتگران این مرز و بوم به ارمغان بگذارد.